top of page
חיפוש

אחסון ופרקטיות בחדר האמבטיה

אז החלטתם לסדר מחדש ולמקסם את חדר האמבטיה שלכם?

לפניכם מספר טיפים שאתם צריכים לדעת:



הגודל כן קובע – בניגוד למה שאומרים, יש משמעות לגודל! גובהו של חדר האמבטיה הוא נתון חשוב מאוד לארונות תלויים (קלאפות), מדפים וגם לארונות שירות. אתם צריכים לשאול את עצמכם מספר שאלות: האם יש לכם חדר אמבטיה גדול? האם צריך שני כיורים? אתם צריכים להבין עם כמה מקום יש לכם לעבוד, לפני שאתם רצים לשדרג או לשפץ את חדר האמבטיה.

אחסון חכם – ארון אחד יכול להכיל כל כך הרבה! תכננו מראש את ארון האמבטיה שלכם: מסתור כביסה, מגירות למגבות, ארון שירות לכלי ניקוי, יש אינסוף אפשרויות ורעיונות לאחסון חכם, הצוות שלנו כבר יציג לכם את מגוון האפשרויות שיצרנו לאורך השנים..


מדפים – לפעמים הארון לא מספיק, אך אין צורך בהשקעה גדולה מדי. לא תמיד חייבים להסתמך על ארון האמבטיה, גם מספר מדפים יתנו לכם את המרחב תמרון שאתם זקוקים לו מבלי לשבור את הארנק או הקיר.


מיקום הכיור – הכיור הוא נתון מאוד חשוב בחדר האמבטיה! יש מגוון סוגי כיורים לחדר האמבטיה, חלק משתמשים בכיורים מונחים וחלק משתמשים בכיורים אינטגרליים. ההבדל ביניהם הוא שכיור מונח בדרך כלל ישב על משטח שיש/בוצ'ר חלק וכיור אינטגרלי הוא כיור שמגיע עם משטח שיש כיחידה אחת אינטגרלית. הרוב מעדיפים את הכיורים האינטגרלים, מכיוון שנראה נעים לעין, לא משנה את גובה ארון האמבטיה ויש מגוון רחב יותר של אפשרויות עיצוב הכיור.


פתיחת דלתות בחדר האמבטיה – יש חדרי אמבטיה שלא הושקע בהם מחשבה רבה, בנושא דלתות חדר האמבטיה, לדלת האמבטיה ולדלתות מקלחונים קיימת משמעות גדולה. חשוב שהדלת לא תיפגש עם הארון, זה יכול להרוס את הארון או לפגוע במיקום של ארונות אחסון נוספים. תוודאו מראש את כל הדברים האלו לפני שאתם רצים לשפץ, כי להחזיר אחורה את הגלגל קשה יותר וגם יקר יותר, תחסכו לכם כאבי ראש..



50 צפיות0 תגובות
bottom of page